Výrobcovia / značky
Hľadať v produktoch:

Často kladené otázky

Úvod Často kladené otázky

Odporúčanie k doručeniu zásielok:

Nechajte si zásielku zaslať do zamestnania, kde ste v priebehu dňa k zastihnutiu!

 

Musím sa pred nákupom zaregistrovať?

Nie, nemusíte. Registrácia pri nákupe u nás nie je potrebná. Po vyplnení fakturačných a kontaktných údajov (meno, adresa, e-mail a telefónne číslo) je možné realizovať nákup bez trvalej registrácie. Napriek tomu registráciu našim zákazníkom doporučujeme a to z dôvodu jednoduchosti nákupu a prehľadu v minulosti realizovaných objednávok. Po registrácii sa už pri nákupe tovaru nemusíte zdržiavať zdĺhavým vypisovaním doručovacích a kontaktných údajov. Navyše registrovaným zákazníkom umožňujeme telefonickú objednávku tovaru.

 

Je platba platobnou kartou bezpečná?

Áno. Služba CardPay ktorú Tatra banka využíva je rýchla, jednoduchá a bezpečná. Bezpečnosť je garantovaná použitím technológie 3-D Secure, ktorá je vyvinutá a podporovaná kartovými spoločnosťami VISA (Verified by VISA) a MasterCard (MasterCard Secure Code).

Modelový online nákup platobnou (debetnou) kartou a podrobnosti o platobnom rozhraní CardPay využívajúcom technológiu 3-D Secure nájdete na našej stránke Plaťte kartou!

 

Aká forma objednávky je možná v e-shope?

Vital market umožňuje 3 spôsoby objednávania tovaru. Jednak klasickú objednávku prostredníctvom aplikácie na stránkách internetového obchodu a taktiež telefonickú objednávku prostredníctvom telefónu alebo bezplatne prostredníctvom Skype mena "vitama.sk". Telefonické objednávky príjmame bez problémov od registrovaných zákazníkov.

 

Aké spôsoby platby obchod akceptuje?

V súčasnej dobe akceptujeme 4 spôsoby platby:

  1. platba kreditnou alebo debetnou kartou - keďže úhrada týmto spôsobom je takmer okamžite pripísaná na účet predávajúceho, zásielka je odoslaná zákazníkovi v čo najskoršom termíne s ohľadom na dostupnosť tovaru na sklade,
  2. platba pri dodávke na dobierku – pri tomto spôsobe platby kupujúci uhrádza tovar pri prevzatí na pošte alebo kuriérovi EMS,
  3. platba na prevodným príkazom – pri tomto spôsobe platby kupujúci dostáva tovar po uhradení platby (uhradením platby sa rozumie, že platba je pripísaná na účet predávajúceho), číslo účtu pre úhradu v EUR: SK1275000000004023326351 Československá obchodná banka, a.s.
  4. platba pri osobnom prevzatí – pri tomto spôsobe platby kupujúci uhrádza tovar priamo predávajúcemu v hotovosti.

 

Ako rýchlo dostanem objednaný tovar?

V obchodných podmienkach máme uvedené, že tovar odovzdáme prepravcovi do 5 pracovných dní. Keďže máme 90% predávaného tovaru skladom, dodacie lehoty sú v skutočnosti približne polovičné (2-3 pracovné dni) v závislosti na rýchlosti dopravcu. Víkendy a štátne sviatky sa do tejto doby nezapočítavajú.

 

Aké druhy komunikácie e-shop používa?

Používame 4 formy komunikácie:

  1. e-mailová komunikácia prostredníctvom adresy info@vitama.sk,
  2. telefonická komunikácia prostredníctvom čísla  +421 948 046 697,
  3. online komunikácia prostredníctvom okna aplikácie Zopim, v pravej spodnej časti stránok.

 

Ktorého dopravcu využívate pre dodávku objednaného tovaru?

Vzhľadom na výšku poplatkov u jednotliých dopravcov sme sa rozhodli nateraz využívať služby Slovenskej pošty. V závislosti od vybraného spôsobu platby a doručenia využívame služby: Balík (1. triedy), Doporučený list (1. triedy) a pre zrýchlené doručenie Expresná balíková služba EMS. Cenník týchto služieb je uvedený v odkaze "Ako nakupovať - Doprava a poštovné".

 

Ako mám postupovať pri reklamácii tovaru?

V prípade reklamácie poškodeného obalu zásielky doporučujeme reklamovať (poprípade odmietnuť prevzatie z podozrenia možnéj neúplnosti obsahu) zásielku na mieste u dopravcu.

V prípade reklamácie inej ako reklamácia služieb dopravcu postupujte podľa reklamačného poriadku v odkaze "Ako nakupovať - Reklamačný poriadok". 

Kontaktné informácie:  Dodanie tovaru 
Kumitech s.r.o.
Vitama.sk
Čingov 860
951 31, Močenok


Telefón: 0948 046 697
E-mail: info@vitama.sk
Vitama.sk

Copyright 2012 - 2017 © Vitama.sk