Často kladené otázky

Odporúčanie k doručeniu zásielok:

Nechajte si zásielku zaslať do zamestnania, kde ste v priebehu dňa k zastihnutiu!  

Musím sa pred nákupom zaregistrovať?

Nie, nemusíte. Registrácia pri nákupe u nás nie je potrebná. Po vyplnení fakturačných a kontaktných údajov (meno, adresa, e-mail a telefónne číslo) je možné realizovať nákup bez trvalej registrácie. Napriek tomu registráciu našim zákazníkom doporučujeme a to z dôvodu jednoduchosti nákupu a prehľadu v minulosti realizovaných objednávok. Po registrácii sa už pri nákupe tovaru nemusíte zdržiavať zdĺhavým vypisovaním doručovacích a kontaktných údajov. Navyše registrovaným zákazníkom umožňujeme telefonickú objednávku tovaru.  

Je platba platobnou kartou bezpečná?

Áno. Služba web pay od ČSOB banky je rýchla, jednoduchá a bezpečná. Bezpečnosť je garantovaná použitím technológie 3-D Secure, ktorá je vyvinutá a podporovaná kartovými spoločnosťami VISA (Verified by VISA) a MasterCard (MasterCard Secure Code).

Aká forma objednávky je možná v e-shope?

Vitama umožňuje 3 spôsoby objednávania tovaru. Jednak klasickú objednávku prostredníctvom aplikácie na stránkách internetového obchodu a taktiež telefonickú objednávku prostredníctvom telefónu alebo bezplatne mailom odoslaným na adresu objednavky@vitama.sk. Telefonické objednávky prijímame bez problémov od registrovaných zákazníkov.  

Aké spôsoby platby obchod akceptuje?

V súčasnej dobe akceptujeme 4 spôsoby platby:
  1. platba kreditnou alebo debetnou kartou - keďže úhrada týmto spôsobom je takmer okamžite pripísaná na účet predávajúceho, zásielka je odoslaná zákazníkovi v čo najskoršom termíne s ohľadom na dostupnosť tovaru na sklade,
  2. platba pri dodávke na dobierku – pri tomto spôsobe platby kupujúci uhrádza tovar pri prevzatí na pošte alebo kuriérovi EMS,
  3. platba na prevodným príkazom – pri tomto spôsobe platby kupujúci dostáva tovar po uhradení platby (uhradením platby sa rozumie, že platba je pripísaná na účet predávajúceho), číslo účtu pre úhradu v EUR: SK1275000000004023326351 Československá obchodná banka, a.s.

Ako rýchlo dostanem objednaný tovar?

V obchodných podmienkach máme uvedené, že tovar odovzdáme prepravcovi do 5 pracovných dní. Keďže máme 90% predávaného tovaru skladom, dodacie lehoty sú v skutočnosti približne polovičné (2-3 pracovné dni) v závislosti na rýchlosti dopravcu. Víkendy a štátne sviatky sa do tejto doby nezapočítavajú.  

Aké druhy komunikácie e-shop používa?

Používame 4 formy komunikácie:
  1. e-mailová komunikácia prostredníctvom adresy info@vitama.sk,
  2. telefonická komunikácia prostredníctvom čísla  +421 948 046 697,
  3. online komunikácia prostredníctvom okna aplikácie Zopim, v pravej spodnej časti stránok.
 

Ktorého dopravcu využívate pre dodávku objednaného tovaru?

Vzhľadom na výšku poplatkov u jednotliých dopravcov sme sa rozhodli nateraz využívať služby Slovenskej pošty. V závislosti od vybraného spôsobu platby a doručenia využívame služby: Balík (1. triedy), Doporučený list (1. triedy) a pre zrýchlené doručenie Expresná balíková služba EMS. Cenník týchto služieb je uvedený v odkaze "Ako nakupovať - Doprava a poštovné".  

Ako mám postupovať pri reklamácii tovaru?

V prípade reklamácie poškodeného obalu zásielky doporučujeme reklamovať (poprípade odmietnuť prevzatie z podozrenia možnéj neúplnosti obsahu) zásielku na mieste u dopravcu. V prípade reklamácie inej ako reklamácia služieb dopravcu postupujte podľa reklamačného poriadku v odkaze "Ako nakupovať - Reklamačný poriadok".