Odporúčanie k doručeniu zásielok:
Nechajte si zásielku zaslať do zamestnania, kde ste v priebehu dňa k zastihnutiu!
Musím sa pred nákupom zaregistrovať?
Nie, nemusíte. Registrácia pri nákupe u nás nie je potrebná. Po vyplnení fakturačných a kontaktných údajov (meno, adresa, e-mail a telefónne číslo) je možné realizovať nákup bez trvalej registrácie. Napriek tomu registráciu našim zákazníkom doporučujeme a to z dôvodu jednoduchosti nákupu a prehľadu v minulosti realizovaných objednávok. Po registrácii sa už pri nákupe tovaru nemusíte zdržiavať zdĺhavým vypisovaním doručovacích a kontaktných údajov. Navyše registrovaným zákazníkom umožňujeme telefonickú objednávku tovaru.
Je platba platobnou kartou bezpečná?
Áno. Služba web pay od ČSOB banky je rýchla, jednoduchá a bezpečná. Bezpečnosť je garantovaná použitím technológie 3-D Secure, ktorá je vyvinutá a podporovaná kartovými spoločnosťami VISA (Verified by VISA) a MasterCard (MasterCard Secure Code).
Aká forma objednávky je možná v e-shope?
Vitama umožňuje 3 spôsoby objednávania tovaru. Jednak klasickú objednávku prostredníctvom aplikácie na stránkách internetového obchodu a taktiež telefonickú objednávku prostredníctvom telefónu alebo bezplatne mailom odoslaným na adresu objednavky@vitama.sk. Telefonické objednávky prijímame bez problémov od registrovaných zákazníkov.
Aké spôsoby platby obchod akceptuje?
V súčasnej dobe akceptujeme 4 spôsoby platby:
- platba kreditnou alebo debetnou kartou - keďže úhrada týmto spôsobom je takmer okamžite pripísaná na účet predávajúceho, zásielka je odoslaná zákazníkovi v čo najskoršom termíne s ohľadom na dostupnosť tovaru na sklade,
- platba pri dodávke na dobierku – pri tomto spôsobe platby kupujúci uhrádza tovar pri prevzatí na pošte alebo kuriérovi EMS,
- platba na prevodným príkazom – pri tomto spôsobe platby kupujúci dostáva tovar po uhradení platby (uhradením platby sa rozumie, že platba je pripísaná na účet predávajúceho), číslo účtu pre úhradu v EUR: SK1275000000004023326351 Československá obchodná banka, a.s.
Ako rýchlo dostanem objednaný tovar?
V obchodných podmienkach máme uvedené, že tovar odovzdáme prepravcovi do 5 pracovných dní. Keďže máme 90% predávaného tovaru skladom, dodacie lehoty sú v skutočnosti približne polovičné (2-3 pracovné dni) v závislosti na rýchlosti dopravcu. Víkendy a štátne sviatky sa do tejto doby nezapočítavajú.
Aké druhy komunikácie e-shop používa?
Používame 4 formy komunikácie:
- e-mailová komunikácia prostredníctvom adresy info@vitama.sk,
- telefonická komunikácia prostredníctvom čísla +421 948 046 697,
- online komunikácia prostredníctvom okna aplikácie Zopim, v pravej spodnej časti stránok.
Ktorého dopravcu využívate pre dodávku objednaného tovaru?
Vzhľadom na výšku poplatkov u jednotliých dopravcov sme sa rozhodli nateraz využívať služby Slovenskej pošty. V závislosti od vybraného spôsobu platby a doručenia využívame služby: Balík (1. triedy), Doporučený list (1. triedy) a pre zrýchlené doručenie Expresná balíková služba EMS. Cenník týchto služieb je uvedený v odkaze "Ako nakupovať - Doprava a poštovné".
Ako mám postupovať pri reklamácii tovaru?
V prípade reklamácie poškodeného obalu zásielky doporučujeme reklamovať (poprípade odmietnuť prevzatie z podozrenia možnéj neúplnosti obsahu) zásielku na mieste u dopravcu. V prípade reklamácie inej ako reklamácia služieb dopravcu postupujte podľa reklamačného poriadku v odkaze "Ako nakupovať - Reklamačný poriadok".